Saturday, October 18, 2008

Пазарна икономика 2

Основен принцип на пазарната икономика: търсенето определя предлагането. И ние българите нали сме супер умни ("втори след еврейте"), веднага прилагаме наученото в практиката.

Продукт: вафла

Целева група: кой яде редовно вафли?
Деца (от ... до 11 години), юноши (от 12 до 20) и като цяло младите хора до към 25, когато вече могат да си позволят и по-скъпи захарни удоволствия. Тоест посланието трябва да заговаря тази публика. Кое е това послание, което може да обедини 7-годишния пикльо и 22-годишен студент от Бургаския свободен университет??? Какво обича бъдещето на България? От какво се интересуват, за какво четат, какви са им целите в живота, кои са им идолите, все въпроси които съвсем логично водят до едно-единствено решение! Съжалявам, че не мога да спомена фирмата стигнала до това гениално решение, но нямат страница в интернет.

Стратегия, вследствие на взетото решение: Създаване и налагане на нов бранд вафли - вафла "Борец"!
Канали за разпространение: всички будки, лафки и т.н. Аз я видях на Попа.

Представям си много добре и телевизионната реклама: дебел и смачкан тип (надеждата на Угърчинската школа по борба) спира черен мерцедес '92 върху добре поддържаната тревичка пред заведение с много плакати като за публичен дом, излиза с черните си очила, черния си анцуг, отгоре с черна кожена шуба, отхапва от четири вафли "Борец" една върху друга и казва в камерата "Ибааах ти вафлътъ"!

За съжаление не можах да си купя вафла "Борец". Бяха свършили!
Явно работи гореописаното!

No comments: