Saturday, October 11, 2008

Deal of the year

Трябва да се похваля с най-новата си придобивка! След дълго безуспешно търсене по форуми, съвсем случайно на улицата срещнах една госпожа, която обикаляше магазините в квартала с колелото, което толкова търсех! Оригинален Raleigh-chopper! След импровизиран пазарлък и малко задръстване, което предизвиках, успях да я убедя, че точно нейното старо колело ме интересува, да ми даде телефона си и да помисли по продажбата на велосипеда. Малко по-късно се сдобих с култов обект за децата в UK през късните 70' и ранните 80'. Моят е от 1975, всички части са оригинални, няма нищо подменено, дори и гумите! Има достатъчно фенове по цял свят за съвети, дори в UK се продават още части, така че следващия сезон съм и с огледала в съответния-look и все пак нови гуми, разбира се с оригиналния червен кант! След като го видях и в Common People на Pulp ( http://www.youtube.com/watch?v=uhUrN5J27y8 - от 1:52), вече съм още по-сигурен в добрата сделка!
НЕ СЕ ПРОДАВА!!!

3 comments:

Anonymous said...

ще има тунинговане хехе

Мартин Петров said...

И аз имам същото колело.:)
http://martinpetrov555.blogspot.com/2011/03/chopper-raleigh-mark.html

Anonymous said...

дай моля те някакви координати имам няколко въпроса за същото колело. :)